پرسش های متداول کارشناسان و مدیران

پرسش: اطلاعات به درستی نمایش داده نمیشود و احساس میکنم سیستم بسیار کند است ؟
پاسخ:
برای رفع مشکلات رایانه و یا لپتاپ به مسئول IT بخش خود مراجعه نمائید.

پرسش: در سیستم گلستان بخشی از پیشخوان های خود را نمیتوانم مشاهده کنم و برخی فعالیت ها را نمیتوانم انجام دهم؟
پاسخ:
اگر دسترسی استاد و یا مدیر دارید از صفحه اول سیستم پایین صفحه سمت خود را تغییر دهید .

پرسش: میخواهم دقیق تر جستجو کنم چکاری انجام دهم؟
پاسخ:
در ابتدای کلمه مورد جستجو % اضافه نمائید تا دقیق تر جستجو انجام شود.

پرسش: اعداد به صورت انگلیسی نمایش داده میشود و میخواهم به صورت فارسی باشد؟
پاسخ:
در تنظیمات سیستم عامل خود قسمت Settings  وارد شده سپس در قسمت Time & Language روی Region کلیک نموده و Regional format را به Persian (Iran) تغییر دهید.

پرسش: هنگام تایپ در سیستم جامع دانشگاهی نمیتوانم فارسی تایپ کنم؟
پاسخ: ابتدا زبان اصلی کیبورد ویندوز روی انگلیسی باشد، سپس در سیستم جامع دانشگاهی با فشردن دکمه Ctrl کیبورد بین دو زبان فارسی یا انگلیسی تغییر میکند.

پرسش: در درخواست گواهی اشتغال به تحصیل پس از ارجاع از طرف کارشناس دانشکده، متن گواهی اشتغال به تحصیل قابل مشاهده نیست ؟

پاسخ: درخواست به کارشناس بازگردانده شود و کارشناس نسبت به آرشیو آن اقدام و سپس به دانشجو ارسال نماید.

پرسش: برای دریافت شناسه بهشتی و تغییر رمز عبور و مشکلات مرتبط یا اینترنت مهمان چه کاری انجام دهم؟
پاسخ: باید به سایت id.sbu.ac.ir مراجعه فرمائید.

پرسش: در سیستم جامع هنگام گزارش گیری یا دیگر فعالیت ها،گزینه ای به اشتباه انتخاب کرده ام ولی نمیتوانم فیلد را خالی نموده یا گزینه ای را انتخاب نکنم. برای اینکه فیلد را خالی کنم، چکاری باید انجام دهم؟

پاسخ: بر روی گزینه یا فیلد مورد نظر کلیک راست کنید تا فیلد مورد نظر خالی شود.